VOP a reklamační řád

Monika Soukupová-masáže

----------------------------------------------

         VOP

Všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád-mající informativní charakter

Poskytovatel (prodávající):Monika Soukupová

adresa provozovny: Štítného 58/1

370 01 České Budějovice

IČ: 06975496

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky ,(dále jen VOP) upravují vztahy,práva a povinnosti mezi poskytovatelem služeb(či prodávajícím produktů)-dále jen (poskytovatel)-služby uvedené (na web.stránkáchwww.desiders.webnode.cz) a na provozovně v prostoru SALONU DESIRE s.r.o.,Štítného 58/1,České Budějovice 370 01-a druhou osobou-kupujícím/zákazníkem/uživatelem služeb či produktů (dále jen kupující). Nesouhlasí-li s VOP,má možnost služeb nevyužít.

1.2. Poskytovatel a klient uzavírají dle čl.2.9 těchto VOP smlouvu o poskytování služeb ve smyslu §50 odst.1.zákona č.40/1964Sb.občanského zákoníku.Smluvní vztahy mezi poskytovatelem a kupujícím.Těmito všeobecnými podmínkami se řídí právní řád České Republiky.

2.Objednávka služeb

2.1.Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem(osobně,telefonicky,objednávkový systém či email). Objednaný termín se tak stává závaznou objednávkou!!!!

2.2. Při objednání je zapotřebí poskytovateli sdělit své identifikační údaje o které si požádá jako např.-jméno,přijímení,telefoní číslo,email popřípadě bydliště.Tyto údaje jsou nutné k bezproblémovému vyřízení objednávky a nebudou nikde šířeny,zveřejňovány ani poskytovány třetím osobám a poskytovatel se zavazuje zpracovávat osobní údaje zákazníků v rozsahu práv a povinností,které vyplývají z příslušných právních předpisů,zejména nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27.dubna 2016,obecného nařízení o ochraně osobních údajů.Souhlas se poskytuje k určitému účelu a není součástí smluvních ujednání či obchodních podmínek,uzavření smlouvy NENÍ podmíněno poskytnutím souhlasu se zpracováním osobních údajů.Každý má právo svůj souhlas kdykoli odvolat(nevztahuje se na zákonné zpracování).Souhlas je svobodný,konkrétní informovaný projev vůle,kterým fyzická osoba dává prohlášením či jiným zjevným potvrzením své svolení ke zpracování svých osobních údajů.Je to aktivní a dobrovolný projev vůle,ke kterému není a nesmí být nikdo nucen.

2.3. Změnu termínu či jeho zrušení je nutné PŘED smluveným termínem OHLÁSIT-samozřejmně že,čím dřív tím líp(není uvedena časová lhůta z důvodu běžných denních sitací,kdy člověk dopředu nemůže vědět určité okolnosti,které mohou ten den nastat-jako například=nevolnost,úraz,technická či jiná událost atd.) a to buď-osobně,telefonicky,e-mailem,SMS či přes objednávkový systém-termín bude přeobjednán nicméně pouze 1x v dalších případech již termín přeobjednán nebude a předem zaplacená a závazně domluvená služba,závazně domluvený a objednaný termín na voucher či závazně domluvený termín na permanentce či neomluvení se-tímto propadne a služba nebude již provedena!!!Proto prosím každou objednávku zvažte,aby zbytečně nedocházelo k propadnutí.Děkuji za pochopení. 

2.4. Dostaví-li se kupující na objednanou službu se zpožděním déle jak 10minut bez řádného omluvení a upozornění na zdržení,masáž již poté nebude provedena-poskytovatel odjíždí domů.

2.5.Dostaví-li se kupující na objednanou službu se spožděním větším jak 10 minut,poskytovatel si vyhrazuje právo kupujícího odmítnout z důvodu nepřítomnosti poskytovatele.

2.6. Nedostaví-li se kupující na objednanou službu BEZ PŘEDCHOZÍHO ZRUŠENÍ či změny termínu bez upozornění poskytovateli na tuto skutečnost,poskytovatel může kupujícího příště z důvodu nesolidnosti odmítnout.

2.7. NEDOSTAVÍ-LI se kupující,který vlastní poukaz na již závazně objednanou službu bez předchozího zrušení či změny termínu či jiné domluvě s poskytovatelem viz3.3,poukaz automaticky propadá a kupující ztrácí nárok na jeho využití.

2.8. V případě stále porušujících pravidel,která jsou potřebná k fungování provozovny a která by byla případně kupujícím stále porušována, může poskytovatel z těchto důvodů kupujícího odmítnout.

2.9. Smlouva o poskytování služeb mezi poskytovatelem a kupujícím se považuje za uzavřenou okamžikem odeslání objednávky a  přijetí objednávky poskytovatelem- telefonicky,SMS,mailem,či objednávkovým systémem či osobně nákupem v prostorách provozovny a zaplacením za službu dle ceníku poskytovatele či osobním závazným objednáním na další službu na provozovně.Kupující má právo objednanou službu kdykoliv avšak PŘEDEM-čím dřív tím líp(viz.2.3)-zrušit.

3.Dárkové poukazy

3.1. Dárkový či jiný poukaz Monika Soukupová-masáže nelze směnit za hotovost.

3.2. Dárkový či jiný poukaz Monika Soukupová-masáže lze využít pouze na službu,kterou poskytuje Monika Soukupová-masáže.

3.3. Platnost dárkového poukazu(Monika Soukupová-masáže) lze v případě uvedené platnosti prodloužit po domluvě s poskytovatelem- dárkový poukaz 1x !!Respektuji a chápu,že se mohou přihodit různé situace,které se mohou stát

Poukazy z portálu Slevomat.cz=dle jejich smluvních podmínek,které mají uvedeny na poukazech a Vy při koupi podepisujete jejich smluvní podmínky!!!!!!!

3.4. Dárkový poukaz(Monika Soukupová-masáže)-můj vlasní z provozovny= je platný do ukončení provozovny Monika Soukupová-masáže,Štítného 58/1 370 01 České Budějovice.V případě ukončení provozovny Monika Soukupová-masáže ,bude poskytovatel 30 dnů předem informovat kupující na svých stránkách a v provozovně o ukončení provozu -kupující bude mít 30 dnů na použití těchto poukazů, pokud tak neučiní ,poskytovatel si vyhrazuje právo a tímto kupující INFORMUJE,že poukazy jsou dnem zrušení provozovny neplatné a není možné od poskytovatele jakýmkoli způsobem vymáhat finanční hotovost či náhradu.Proto prosím tedy využijte poukazy co nejdříve.

3.5. Dárkový či jiný poukaz(Monika Soukupová-masáže) je možné čerpat pouze ve lhůtě jeho platnosti,pokud nebylo dohodnuto s poskytovatelem jinak-viz 3.3. nebo nebylo prodlouženo přímo společností Slevomat.cz.Po tomto datu ztrácí platnost.

3.6. Kupující musí dárkový či jiný poukaz(Monika Soukupová-masáže) na požádání předložit ještě před vykonanou službou,aby mohl poskytovatel ověřit jeho platnost,hodnotu či poskytovanou službu.Pokud tak kupující neučiní,služba nemusí být poskytnuta.

3.7. Dostaví-li se kupující na objednanou službu s dárkovým či jiným poukazem(Monika Soukupová-masáže) po jeho splatnosti (pokud nebylo po dohodě domluveno prodloužení-viz.3.3)poskytovatel si vyhrazuje právo kupujícího odmítnout.Službu může poskytnout pouze v případě,že za ni kupující zaplatí plnou cenu dle ceníku-hotově či převodem na účet poskytovatele či partnera.

3.8. Prokáže-li se kupující neplatným dárkovým či jiným poukazem k vykonání služby,služba mu nebude poskytnuta.

4.Odmítnutí služby poskytovatelem-zdravotní indispozice zákazníka

4.1. Poskytovatel si vyhrazuje právo kupujícího odmítnout v těchto případech:

a)kupující trpí kontraindikacemi !!

b)kupující se dostaví v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek !!

c)kupující se dostaví se zdravotními problémy,kterých si poskytovatel všimne !!

d)kupující se dostaví v nevyhovujícím hygienickém stavu(např.zápach,viditelné nečistoty atd.) !!

e)kupující se bude chovat nevhodně či vulgárně !!

f)Zákazník je povinen před objednáním služby informovat provozovatele o svých zdravotních potížích či pouhých pochybnostech o svých zdravotních potížích,při nichž se služby nesmějí provádět z důvodu vzniku či zhoršení zákazníkova zdravotního stavu !!

g)V případě ,že je zákazník v jakémkoliv stádiu těhotenství má povinnost tuto informaci sdělit poskytovateli !!

h)Každý zákazník je zodpovědný za svůj zdravotní stav.Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za případné zdravotní komplikace jež vzniknou v důsledku jim před výkonem služby neohlášených zdravotních potíží či stavů,kterými tento zákazník trpí aniž by poskytovatele informoval !!

5.Osobní věci a cennosti

5.1. Poskytovatel nenese odpovědnost za případné ztráty osobních věcí a cenností kupujícího před,během i po skončení služby v prostorách Salonu Desire s.r.o..Kupující má možnost mít veškeré osobní věci u sebe na provozovně během služby.

6.Ceny

6.1. Platný ceník služeb je k nahlédnutí na provozovně a na webových stránkách na www.desiders.webnode.cz

6.2. Objednáním služby kupující souhlasí s uvedenými cenami.

6.3. Poskytovatel si vyhrazuje právo ceník kdykoliv změnit bez udání důvodu.Kupující bude informovat na web.stránkách či na provozovně.

6.4. V případě nutnosti vyšší spotřeby materiálu nebo času či jiných okolností si poskytovatel vyhrazuje právo cenu navýšit.

6.5. Poskytovatel není plátce DPH.

7.Prodej produktů (fyzických-přípravků apod.)

7.1.Zaplacením produktu kupující souhlasí s obchodními podmínkami a cenou produktu.

7.2. Produkt je možné reklamovat do 30 dnů ode dne zakoupení pouze v původním balení  a po předložení dokladu o koupi.

7.3. Poskytovatel nenese zodpovědnost za případné reakce (např.alergie)kupujícího nebo jiných osob po použití zakoupeného produktu.Kupující je povinen si předem přečíst návodku na produktu.V případě žádosti kupující je poskytovatel schopen vysvětlit kupujícímu obsah produktu a také jej před koupí či použitím produktu informuje o obsahu a použití.

8.Informovaný souhlas

8.1. Před první poskytovanou službou je kupující povinen si přečíst -souhlas se shromážďováním osobních údajů a  také VOP,které jsou jak na stránkách www.desiders.webnode.cz tak přímo na provozovně a svou závaznou objednávkou tak zároveň souhlasí s VOP. Pokud nesouhlasí s těmito VOP podmínkami - má možnost služeb nevyužít či odmítnout.

9.Reklamace služeb

9.1. Při reklamaci poskytovaných služeb musí kupující bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit,že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením poskytovatele.V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po kupujícím.

9.2. Reklamaci podává výhradně kupující a to ihned po vykonání služby,nejpozději však do 48 hodin od zahájení služby.

9.3. Reklamace se vyřizuje pouze formou osobní návštěvy provozovny a následným písemným sepsáním reklamace.

9.4. V případě porušení bodů 9.1,9.2,9.3, je reklamace považována za neplatnou a bezpředmětnou.

10.Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti

10.1. Vstupem do provozovny vyjadřuje kupující souhlas se zásadami bezpečnosti práce,provozním řádem poskytovatele a zavazuje se k dodržování pokynů poskytovatele.

11.Ochrana osobních údajů

11.1. Poskytovatel se zavazuje chránit jemu svěřené osobní údaje a postupovat v souladu se zákonem č.101/2000Sb.o ochraně osobních údajů a změně osobních údajů a dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU)č.2016/679 ze dne 27.dubna 2016,obecného nařízení o ochraně osobních údajů("Nařízení").

12.Závěrečná ustanovení

12.1.Tyto VOP jsou platné od 2.6.2018 a tvoří nedílnou INFORMATIVNÍ součást ústní smlouvy o poskytování služby.Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit tyto VOP bez předchozího upozornění.Pokud by se stalo některé ustanovení těchto VOP neplatným,zůstává platnost ostatních ustanovení nedotčena.

Poslední aktualizace a úpravy: 7.8.2023

GDPR-podmínky ochrany osobních údajů

 

I.Základní ustanovení

1.Správcem osobních údajů podle čl.4bod7nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU)2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů(dále jen GDPR)je Monika Soukupová-masáže,IČO:06975496(dále jen: správce)

2.Kontaktní údaje správce jsou:

Adresa provozovny: Štítného 58/1,České Budějovice 37001

Email: monasclub@seznam.cz, Tel: +420 604116342

3.Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě,kterou lze přímo či nepřímo identifikovat.Např.jméno,číslo,lokační údaje,síťový identifikátor nebo jeden či více prvků fyzické,fyziologické,genetické,psychické,ekonomické,kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

4.Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

II.Zdroje a kategorie zpracovaných osobních údajů

1.Správce zpracovává osobní údaje,které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje,které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

2.Zprávce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III.Zákonný důvod a účel zpracovávání osobních údajů

1.Zákonným důvodem zpracovávání osobních údajů je:

-plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl.6odst.1.písm.b)GDPR-a)GDPRve spojení s §7odst.2zákona č.480/2004sb.o některých službách informační společnosti v případě,že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

2.Účelem zpracování osobních údajů je:

-Vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem.Při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje,které jsou zásadní pro úspěšné vyřízení objednávky(jméno,adresa,kontakt).Poskytnutí osobních údajů je základním požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy,bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit.

-Zasílání objednávek(např.poukazy,faktury)sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

3.Ze strany správce dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl.22GDPR.S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

IV.Doba uchovávání údajů

1.správce uchovává osobní údaje po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňováním nároků z těchto smluvních vztahů(po dobu 5let od ukončení smluvního vztahu)-po dobu,než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu,nejéle však 5let,jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.

2.Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V.Příjemci osobních údajů

1.Příjemci osobních údajů jsou osoby:podílející se na dodání zboží/služeb/realizaci plateb na základě smlouvy,zajišťující služby provozování,zajišťující marketingové služby.

2.Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země(země mimo EU)nebo mezinárodní organizaci.

VI.Vaše práva

1.Za podmínek stanovených v GDPRmáte:

-Právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl.15GDPR

-Právo na opravu osobních údajů dle čl.16GDPR,popřípadě omezení zpracování dle čl.18.GDPR

-Právo na výmaz osobních údajů dle čl.17GDPR

-Právo vznést námitku proti zpracování dle čl.21 GDPR

-Právo na přenositelnost údajů dle čl.20GDPR

-Právo odvolat souhlas se zpracováním- písemě nebo elektronicky na adresu nebo email správce-uvedený v čl.III.těchto podmínek

2.Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů a to v případě,že se domníváte,že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů.

VII.Podmínky zabezpečení osobních údajů

1.správce prohlašuje,že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů

2.Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.

3.Správce prohlašuje,že k osobním údajům mají přístup pouze jim pověřené osoby.

VIII.Závěrečná ustanovení

1.Odesláním objednávky na meil nebo mobilní číslo potvrzujete,že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

2.Správce je oprávněn tyto podmínky změnit.Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.

Tyto podmínky nabývají účinnost dnem 25.5.2018

Poslední aktualizace:7.8.2023

© 2018 Monika Soukupová-masáže,České Budějovice 370 01,Štítného 58/1
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky